Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6802
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій | - |
dc.contributor.author | Великий, Роман | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-07T14:20:48Z | - |
dc.date.available | 2020-03-07T14:20:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6802 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується сутність і зміст морально-естетичної культури особистості педагога. Осмислення цієї проблеми ґрунтується на основі філософсько-педагогічних праць академіка І. Зязюна. Доводиться, що головною ідеєю вченого була ідея пізнання і самопізнання. Аналізуються основні складники структури морально-естетичної культури особистості педагога: свідомість, відносини і педагогічна дія. Визначається місце і роль морально-естетичної культури в навчально-виховній діяльності педагога. Обґрунтовується думка, згідно з якою особистість педагога є суб’єктом морально-естетичної культури, оскільки вона безпосередньо інтегрована в субординаційні й координаційні відносини різних рівнів. Автор доходить висновку про те, що за умов демократизації й гуманізації суспільства пріоритетне значення належить координаційним відносинам. | uk |
dc.publisher | Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 17. - С. 91-105 | uk |
dc.subject | морально-естетична культура педагога, особистість, учитель, учень, свобода, свідомість, відносини, педагогічна дія | uk |
dc.title | Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Морально-естетична культура....pdf | 592.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.