Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6809
Title: Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна
Authors: Великий, Роман
Васянович, Григорій
Keywords: морально-естетична культура педагога, особис-тість, учитель, учень, свобода, свідомість, відносини, педагогічна дія
Issue Date: 2018
Publisher: Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 17. - С. 91-105
Abstract: У статті аналізується сутність і зміст морально-естетичної культури особистості педагога. Осмислення цієї проблеми ґрунтується на основі філософсько-педагогічних праць академіка І. Зязюна. Доводиться, що головною ідеєю вченого була ідея пізнання і самопізнання. Аналізуються основні складники структури морально-естетичної культури особистості педагога: свідомість, відносини і педагогічна дія. Визначається місце і роль морально-естетичної культури в навчально-виховній діяльності педагога. Обґрунтовується думка, згідно з якою особистість педагога є суб’єктом морально-естетичної культури, оскільки вона безпосередньо інтегрована в субординаційні й координаційні відносини різних рівнів. Автор доходить висновку про те, що за умов демократизації й гуманізації суспільства пріоритетне значення належить координаційним відносинам.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6809
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Морально-естетична культура....pdf592.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.