Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6833
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій | - |
dc.contributor.author | Герганов, Леонід | - |
dc.contributor.author | Бешок, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T15:38:51Z | - |
dc.date.available | 2020-05-05T15:38:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6833 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито результати проведеного діагностичного дослідження перевірки рівнів сформованості медіаграмотності в майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано поодинокі випадки впровадження в навчально-виховний процес медіаосвітніх технологій, недостатнє вміння майбутніми вчителями початкових класів критично аналізувати та перевіряти інформацію, отриману з різних медіа. Досліджено, що в навчальних планах вищих педагогічних навчальних закладів не передбачено дисциплін медіаосвітнього спрямування, на відміну від ЗВО Польщі, де студенти вивчають курс «Медіа в освіті». Виявлено низький рівень медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів, їх невміння та небажання перевіряти інформацію, отриману з різних медіа з метою формування власного критичного мислення. Розкрито сутність понять «медіаосвітні технології» та «медіаграмотність майбутніх учителів». Визначено педагогічні умови формування медіаграмотності в майбутніх учителів початкових класів. Схематично відображено складові медіаосвітніх технологій, основою яких є: медіазнання, медіавміння, медіанавички та медіацінності. Визначено критерії сформованості медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний та креативний. Доповнено зміст навчальних дисциплін «Педагогічна творчість», «Педагогічна етика», «Технології соціально-педагогічної роботи», «Психологопедагогічний тренінг» матеріалами медіаосвітньої проблематики. Організовано опитування студентів за допомогою соціальної мережі «Фейсбук». Створено власний блог «Медіаграмотність» із метою підвищення рівня знань молоді в галузі медіаосвіти. Акцентовано увагу на навчально-методичних посібниках для вчителів початкової школи «Медіаграмотність у початковій школі» й «Медіаграмотність та критичне мислення в початковій школі». Роботу зі студентами спрямовано на опрацювання матеріалів соціальних мереж, сучасних інформаційно-пізнавальних сайтів, на основі чого розроблено та впроваджено квести та тренінги актуальної медіаосвітньої проблематики. Ключові | uk |
dc.publisher | Інформаційні технології і засоби навчання, 2020, Том 76, №2. - С. 108-125. | uk |
dc.subject | медіаосвіта | uk |
dc.subject | медіаграмотність | uk |
dc.subject | медіаосвітні технології | uk |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | Нова українська школа | uk |
dc.subject | компетентності учня | uk |
dc.subject | інформаційна медіаграмотність | uk |
dc.title | ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович 2020 стаття.pdf | 269.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.