Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖолубак, Л.В.-
dc.contributor.authorМечус, Х.В.-
dc.contributor.authorСмотр, Ольга Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-05-25T16:20:08Z-
dc.date.available2020-05-25T16:20:08Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationЖолубак Л.В. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання / Л.В. Жолубак, Х.В. Мечус, О.О. Смотр // збірник матеріалів Десятої Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених «Сучасні інформаційні технології - 2020» «Modern Information Technology - 2020» (14-15 травня 2020 р., м. Одеса) / МОН України; Одес. Нац. політех. ун-т ; Ін-т комп’ют. систем. – Одеса : Наука і техніка, 2020. –с. 220-221uk
dc.identifier.issn2708-311X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6854-
dc.description.abstractУ роботі систематизовано теоретичні дослідження проблеми гейміфікації в освіті, розглянуто можливість використання ігрового інструментарію в сфері освіти з метою підвищення зацікавленості студента до навчального процесуuk
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетuk
dc.subjectгейміфікація, освіта, мотивація студентівuk
dc.titleГейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчанняuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МIТ2020+Одеса-студ.pdf901.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.