Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6854
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жолубак, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Мечус, Х.В. | - |
dc.contributor.author | Смотр, Ольга Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T16:20:08Z | - |
dc.date.available | 2020-05-25T16:20:08Z | - |
dc.date.issued | 2020-05 | - |
dc.identifier.citation | Жолубак Л.В. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання / Л.В. Жолубак, Х.В. Мечус, О.О. Смотр // збірник матеріалів Десятої Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених «Сучасні інформаційні технології - 2020» «Modern Information Technology - 2020» (14-15 травня 2020 р., м. Одеса) / МОН України; Одес. Нац. політех. ун-т ; Ін-т комп’ют. систем. – Одеса : Наука і техніка, 2020. –с. 220-221 | uk |
dc.identifier.issn | 2708-311X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6854 | - |
dc.description.abstract | У роботі систематизовано теоретичні дослідження проблеми гейміфікації в освіті, розглянуто можливість використання ігрового інструментарію в сфері освіти з метою підвищення зацікавленості студента до навчального процесу | uk |
dc.publisher | Одеський національний політехнічний університет | uk |
dc.subject | гейміфікація, освіта, мотивація студентів | uk |
dc.title | Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МIТ2020+Одеса-студ.pdf | 901.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.