Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorФедюк, Галина Зіновіївна-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:46:10Z-
dc.date.available2020-12-04T12:46:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7258-
dc.description.abstractУ статті висвітлені та проаналізовані результати констатувального етапу експериментального дослідження, мета якого полягала у з’ясуванні стану розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) у процесі неперервного самовдосконалення. Орієнтирами для цього обрано: сформованість педагогічних цінностей і мотивації до неперервного професійного самовдосконалення, професійна-педагогічна компетентність, творча активність та самореалізація вчителів, а також їхні очікування від різних форм підвищення кваліфікації.uk
dc.publisherВЦ КОГПАuk
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectнеперервне професійне самовдосконаленняuk
dc.subjectвчителі природничих предметівuk
dc.titleДослідження стану розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметівuk
dc.title.alternativeСучасний стан та перспективи розвитку освіти: теорія, практика, інновації : матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф, м. Кременець, 19 листопада 2019 р.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tez_Федюк_Г_Литвин_А_Кременець_2019.pdf617.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.