Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7271
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T16:31:04Z | - |
dc.date.available | 2020-12-04T16:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А. До питання інтеграції психології та педагогіки. Теорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології : матеріали наукових читань, присвячених 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча, м. Львів, 20 лютого 2020 р., Львів, 2020. С. 23–28. | uk |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7271 | - |
dc.description.abstract | Сучасній педагогічній науці притаманне зростання інтегративних процесів. Зокрема одним із дієвих шляхів удосконалення освітньої царини є інтегрування психологічних і педагогічних досліджень. Вплив психології на педагогічну науку й освітню практику вбачаємо у становленні науково обґрунтованої прикордон- ної галузі – психопедагогіки та розмежуванні її мети і завдань із функціями педагогічної психології. Провідним положенням психопедагогіки є твердження про те, що всю освітню діяльність потрібно виконувати на основі психологіч- них знань, які педагог має перевіряти в безпосередній взаємодії із суб’єктами навчання. Це означає, що педагогіка як у практичному, так і в теоретичному вимірі має стати психологічно аргументованою. Тому в освітній і науково- педагогічній діяльності доцільно застосовувати поняття та категорії психо- педагогіки, використовуючи психологічні методики діагностики та психокоре- кції, а також психологічні механізми вивчення педагогічних явищ. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Теорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології : матеріали наукових читань, присвячених 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча, м. Львів, 20 лютого 2020 р. | - |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.subject | педагогічна психологія | uk |
dc.subject | психопедагогіка | uk |
dc.title | До питання інтеграції психології та педагогіки. | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tez_ЛитвинА_Цурков_2020.pdf | 316.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.