Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.date.accessioned2020-12-09T21:42:32Z-
dc.date.available2020-12-09T21:42:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366-
dc.description.abstractУ статті подається загальна характеристика знань та розкривається сутність і зміст естетичних знань, необхідність їх застосування у професійній діяльності педагога. Доводиться, що оцінку й самооцінку естетичних знань педагог має здійснювати за такими основними критеріями: правильність; узагальненість; системність; конкретність; міцність й глибина; обсяг та перенесення (трансляція) знань.en_US
dc.publisherМатеріали ІIІ Всеукраїнської науково-практичної онлайнконференції : «Сучасний стан та перспективи розвитку освіти: теорія, практика, інновації» [текст] за заг. редакцією Т. В. Бешок. Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2020. 166 с. - С. 162-166en_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectестетичні знанняen_US
dc.subjectсуб’єктивністьen_US
dc.subjectоб’єктивність знанняen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleЕСТЕТИЧНІ ЗНАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГАen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник матеріалів Васянович.pdf341.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.