Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303
Title: МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ЇЇ РОЗВИТКУ: КОНТЕКСТИ ФІЛОСОФСЬКОГО СТРУКТУРАЛІЗМУ
Other Titles: METODOLOHIIA DOSLIDZHENNIA PROBLEM PROFESIINOI OSVITY NA SUCHASNOMU ETAPI YII ROZVYTKU: KONTEKSTY FILOSOFSKOHO STRUKTURALIZMU
Authors: Васянович, Григорій Петрович
Логвиненко, Вікторія Михайлівна
Keywords: професійна освіта
методологія
суб’єкт та об’єкт дослідження
принципи дослідження
розвиток
структуралізм
Issue Date: 2020
Publisher: Професійне навчання на виробництві: Зб.наук.праць. Ізмаїл : Вид-во Дунайський інститут НУ «Одеська морська академія», 2020. С 59-72
Abstract: У статті аналізується роль і місце філософського структуралізму щодо дослідження проблем професійної освіти України на сучасному етапі її розвитку. Доводиться, що в системі професійної освіти існує ціла низка суперечностей об’єктивного і суб’єктивного характеру, які потребують невідкладного розв’язання. Одним із перспективних шляхів з’ясування існуючих суперечностей є наукове їх дослідження і формулювання конкретних пропозицій з метою удосконалення системи професійної освіти. Доводиться, що виникнення структуралізму пов’язано з переходом гуманітарних наук від описово-емпіричного до абстрактно-теоретичного рівня дослідження. Засадами такого переходу стали використання структурного методу, моделювання, а також елементів формалізації і математизації. Важливим аспектом пропонованого дослідження є виявлення основних процедур структурного методу та можливості його використання у процесі дослідження проблем, пов’язаних із розвитком професійної освіти.
URI: http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8303
Appears in Collections:2020
2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович Г. Логвиненко В.pdf389.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.