Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартин, О.М.-
dc.contributor.authorЖивко Зінаїда Богданівна-
dc.contributor.authorВітер О.М.-
dc.date.accessioned2021-10-26T15:04:36Z-
dc.date.available2021-10-26T15:04:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739-
dc.publisherThe VI International Science Conference «Actual tendencies of development science and practice», October 25 – 27, Rome, Italy. Р. 58-60en_US
dc.subjectУправління діловою репутацією підприємства, як маркетингen_US
dc.titleУправління діловою репутацієюпідприємства як маркетинговим комунікаційнимінструментом: суть та особливостіen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf4.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.