Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2021-11-09T19:04:57Z-
dc.date.available2021-11-09T19:04:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2663-9718-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8803-
dc.description.abstractУ статті з’ясовується сутність і зміст моральної культури особистості педагога на основі ключових понять «мораль» і «культура». У відповідності до аналізу джерельної бази обгрунтовується думка, згідно з якою, моральна культура педагога є духовним, інтегративним феноменом. Вона спрямована передусім на формування всебічно розвиненої особистості учнів і студентів. Позитивний вплив на формування моральної культури особистості педагога здійснює українська етнопедагогіка. Її вдумливе, творче використання є важливим джерелом формування у вчителів і викладачів морального добра, моральної чистоти, доброчесності, патріотизму і громадянськості тощо.en_US
dc.publisherСучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель–Кєльцеen_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 9. Том 1;С. 8-17-
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectморальна культураen_US
dc.subjectдобро і злоen_US
dc.subjectетнопедагогікаen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectпрофесійна діяльність педагогаen_US
dc.titleМОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА В ЕТНОПЕДАГОГІЧНОМУ ВИМІРІen_US
dc.title.alternativeMORAL CULTURE OF TEACHER'S PERSONALITY IN THE ETHNOPEDAGOGICAL DIMENSIONen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович Г.П._2021.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.