Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T19:04:57Z | - |
dc.date.available | 2021-11-09T19:04:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2663-9718 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8803 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовується сутність і зміст моральної культури особистості педагога на основі ключових понять «мораль» і «культура». У відповідності до аналізу джерельної бази обгрунтовується думка, згідно з якою, моральна культура педагога є духовним, інтегративним феноменом. Вона спрямована передусім на формування всебічно розвиненої особистості учнів і студентів. Позитивний вплив на формування моральної культури особистості педагога здійснює українська етнопедагогіка. Її вдумливе, творче використання є важливим джерелом формування у вчителів і викладачів морального добра, моральної чистоти, доброчесності, патріотизму і громадянськості тощо. | en_US |
dc.publisher | Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель–Кєльце | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 9. Том 1;С. 8-17 | - |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | моральна культура | en_US |
dc.subject | добро і зло | en_US |
dc.subject | етнопедагогіка | en_US |
dc.subject | формування | en_US |
dc.subject | професійна діяльність педагога | en_US |
dc.title | МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА В ЕТНОПЕДАГОГІЧНОМУ ВИМІРІ | en_US |
dc.title.alternative | MORAL CULTURE OF TEACHER'S PERSONALITY IN THE ETHNOPEDAGOGICAL DIMENSION | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович Г.П._2021.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.