Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8863
Title: ГЕРМЕНЕВТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХАРАЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА-ПЕДАГОГА
Other Titles: HERMENEUTICAL AND CULTURAL PRINCIPLES OF FORMATION OF A CHARISMATIC TEACHER- LEADER
Authors: Васянович, Григорій Петрович
Keywords: харизма
герменевтика
лідер
педагог
формування
педагогічна герменевтика
розуміння
Issue Date: 2021
Publisher: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ СИСТЕМАМИ: філософія, психологія, педагогіка, соціологія
Series/Report no.: 3‘2021;С. 17-26
Abstract: проаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харизматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько-педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає як фундаментальна потреба особистості. Обґрунтовано цю ідею вперше німецьким філософом Ф. Шлейермахером, який накреслив “герменевтичне коло”, у якому постійно перебуває людина. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу “Педагогічна герменевтика”, визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагога.
URI: http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8863
ISSN: 2078-7782
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович Г._2021.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.