Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Мирослав Стефанович | - |
dc.contributor.author | Кусій, Мирослава Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-15T08:33:39Z | - |
dc.date.available | 2021-11-15T08:33:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коваль М. С., Кусій М. І. Завдання та властивості інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 247–255. | en_US |
dc.identifier.issn | 2412-1142 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8880 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено сутності інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти, його функціям і властивостям. На погляд автора, інформаційно-освітнє середовище – це цілісна сукупність апаратно-програмних засобів, електронних навчально-методичних комплексів та організаційно-педагогічних умов застосування ІКТ, які сприяють реалізації інтерактивної взаємодії між студентами, науково-педагогічними працівниками і різноманітними електронними освітніми ресурсами, підвищенню пізнавальної активності та якості підготовки майбутніх фахівців шляхом дидактично доцільного задоволення їхніх потреб в інформаційних послугах і навчальному контенті, а також оптимізації інформаційного, організаційного та науково-методичного забезпечення освітнього процесу й управління закладом, узгодженню режиму функціонування всіх підрозділів і служб ЗВО. Завдання, які покладаються на ІОС у закладі освіти: особистісна та професійна зорієнтованість навчання; зростання мотивації здобувачів освіти щодо використання ІКТ; створення умов для інтерактивного доступу до інформації та самоуправління студентами процесом пізнання в межах професійної підготовки і всебічного розвитку; забезпечення ґрунтовного проникнення в сутність процесів і явищ, які вивчаються; піднесення інтелектуальних здібностей і креативності; підвищення прагнень до самоосвіти і самовдосконалення, обміну знаннями і співпраці тощо. Щоб успішно реалізувати ці завдання, ІОС повинно одержати такі властивості: адаптивність, багатозадачність, багатокомпонентність, варіативність, відкритість, гнучкість, гуманістичність і демократичність, доступність, ієрархічність, інноваційність, інтегрованість, інтерактивність, інформативність, керованість, комплексність, масштабованість, мобільність, мультимедійність, персоніфікованість, полісуб’єктність практико орієнтованість, продуктивність, розподіленість, системність, структурованість, технологічність, універсальність, функціональність і цілісність. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | ТОВ «Друк плюс» | en_US |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище; заклад вищої освіти; завдання ІОС; властивості ІОС; професійна підготовка; віртуальне навчальне середовище | en_US |
dc.title | ЗАВДАННЯ ТА ВЛАСТИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koval M., Kusiy M. 2021.pdf | 505.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.