Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorКозяр, Михайло Миколайович-
dc.date.accessioned2021-11-24T19:13:16Z-
dc.date.available2021-11-24T19:13:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271.en_US
dc.identifier.issn2412-1142-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9113-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та педагогічних технологій в освітньому процесі ЗВО, визначенню інтегрованих освітніх технологій, перспективних для вищої школи, а також рекомендаціям щодо реалізації цього процесу. Модернізація освітніх технологій на основі ІКТ відбувається шляхом цілеспрямованого застосування мобільних персональних комп’ютерів, комунікаторів і телекомунікацій, спеціалізованого обладнання, сучасних девайсів і гаджетів, інтелектуальних систем оброблення інформації. Зміни пов’язані також зі створенням нових технічних засобів навчання і використанням електронних способів зберігання інформації та передавання знань і практичних умінь, до яких відносять електронні підручники і мультимедіа; цифрові бібліотеки й архіви, освітні мережі; інформаційно-пошукові та інформаційно-довідкові системи тощо. При цьому активне інтегрування ІКТ з іншими технологіями спонукає до створення та впровадження у ЗВО інноваційних освітніх технологій. Це, передусім, застосування інтелектуальних систем, що передбачають адаптивні, проблемно-евристичні методи пошуку та здобуття знань, які відповідають потребам профілю підготовки та інтересам студентів. Доцільно широко використовувати системи штучного інтелекту, пов’язані з пошуком, описом, збереженням, накопиченням і передаванням актуальних знань (технології knowledge representation, cognitive modeling, knowledge reasoning, automated reasoning, case-based reasoning), а також пов’язані з одержанням важливої інформації з різних джерел і генеруванням гіпотез (технології data mining, knowledge extraction, information retrieval, knowledge discovery, hypothesis generation). Освітня технологія, інтегрована з ІКТ, – це цілеспрямований комплекс взаємопов’язаних форм, методів і прийомів навчання та виховання, реалізованих із застосуванням комп’ютерно орієнтованих і мережевих систем, що забезпечують досягнення мети і виконання завдань педагогічної інновації та досягнення очікуваних результатів професійної підготовки. Їх упровадження дає змогу оперативно оновлювати навчальні курси відповідно до потреб формування наукового світогляду майбутніх фахівців.en_US
dc.publisherДрук плюсen_US
dc.relation.ispartofseriesСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 60-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectінтегруванняen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційних технологіїen_US
dc.titleІнтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школіen_US
dc.title.alternativeIntegration of information-communication and educationaltechnologies in higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
St_Литвин_А_Руденко_Л_Козяр_М_Вінниця_21.pdf499.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.