Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9347
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабаджанова, Ольга Федорівна | - |
dc.contributor.author | Лоїк, Василь Богданович | - |
dc.contributor.author | Татарінов, Іван Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T09:12:37Z | - |
dc.date.available | 2021-12-17T09:12:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | 1. Gavrysh, V. I., & Fedasjuk, D. V. (2012). Modeljuvannjatemperaturnyhrezhymiv u kuskovo-odnoridnyhstrukturah. Lviv: VydvoNac. un-tu "L'vivs'ka politehnika",176–178. 2. Havrysh V. I., BaranetskiyYa. O., Kolyasa L. I. (2018). Investigation of temperature modes in thermosensitive non -uniform elements of radioelectronic devices. Radio Electronics, Computer Sciense, Control, 3(46), 7-15. 3. Havrysh V. I., Kolyasa L. I., Ukhanka O.M. (2019). Determination of temperature field in thermally sensitive layered medium with inclusions //NaukovyiVisnyk NHU, 1, 94-100. 4. Havrysh V. I., LoikV. B., KorolO. S., Syntlnikov O. D. (2020). A mathematical model for determining and analyzing temperature regimes in a battery pack of electric trucks // Науковий вісник НЛУ України, 1(30) , 132-135. 5. Подстригач Я. С., Ломакин В. А., Коляно Ю. М. (1984). Термоупругость тел неоднородной структуры. М.: Наука. 6. Коляно Ю. М. (1992). Методы теплопроводности и термоупругости неоднородного тела. – К.: Наукова думка. 7. Havrysh V. I., Kolyasa L. I., Ukhanka O.M. (2019). Determination of temperature field in thermally sensitive layered medium with inclusions //NaukovyiVisnyk NHU, 1, 94-100. | en_US |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9347 | - |
dc.description.abstract | Сучасний розвитку виробництва електричних і гібридних електромобілів, які на ринку витісняють автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, ставить ряд питань аварійним службам, які необхідно вирішувати. Одночасно з приходом нових технологій зростає кількість загроз і небезпек, на які повинні кваліфіковано реагувати аварійно-рятувальні підрозділи. Подібна небезпека виникає в електромобілях, у яких використовуються акумуляторні батареї великої ємності. Основні виробники електрокарів у конструкції акумуляторних батарей використовують літій-іонні акумулятори, які працюють із використанням графітних електродів і відрізняються тільки типом елементів живлення та їх розміщенням у самій акумуляторній батареї. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.subject | Акамуляторні батареї | en_US |
dc.subject | Температурні режими | en_US |
dc.title | РОЗРОБЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМПЕРАТУРНИХ РЕЖИМІВ В АКУМУЛЯТОРНИХ БАТАРЕЯХ ЕЛЕКТРОКАРІВ | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.