Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбань, Василина Богданівна-
dc.contributor.authorЖезло, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorХлевной, Олександр Вікторович-
dc.date.accessioned2022-04-01T07:30:33Z-
dc.date.available2022-04-01T07:30:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9848-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано педагогічні аспекти профілактики дитячого травматизму вна слідок пожеж. Розглянуто та систематизовано ключові правила поведінки дітей на різних ста діях розвитку пожежі. Наведено та опрацьовано дані опитування учнів молодших класів шкіл м. Львова про основні побутові фактори ризику виникнення пожеж, а також результати тесту вання знань ними правил поведінки під час пожежі. Обгрунтовано необхідність заохочення батьків до активізації профілактичної роботи протипожежного характеру з дітьми. Встановле но, що, незважаючи на регулярне проведення заходів, спрямованих на розвиток знань, вмінь та навиків безпечної поведінки при пожежі, рівень відповідних знань в молодшій школі зростає незначними темпами, що підкреслює актуальність використання інноваційних технологій при розробці і впровадженні засобів навчання дітей правилам пожежної безпеки.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.subjectдитячий травматизм, поведінка при пожежі, педагогічні аспекти про філактики, анкетування, учні молодших класів, фактори побутового ризикen_US
dc.titleДІАГНОСТИКА РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:До 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf396.46 kBAdobe PDFView/Open
Титулка.pdf274.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.