Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартин, О.М.-
dc.contributor.authorЛемещенко, Н.М.-
dc.contributor.authorАртемчук, В.О.-
dc.contributor.authorПарохненко, О.С.-
dc.date.accessioned2021-05-31T07:32:07Z-
dc.date.available2021-05-31T07:32:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10325-
dc.publisherФормування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. 2022. Вип. № 1 (248). С. 33-39.en_US
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю підприємства, маркетинг, споживчі переваги, інноваційне підприємництвоen_US
dc.titleМоделювання системи управління конкурентоспроможністю підприємства на основі маркетингу в умовах зміни споживчих переваг та розвитку інноваційного підприємництваen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Мартин О.М..pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.