Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10958
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Ігор Святославович | - |
dc.contributor.author | Коваль, Мирослав Стефанович | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-27T06:43:07Z | - |
dc.date.available | 2022-09-27T06:43:07Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-18 | - |
dc.identifier.issn | 2786-4952 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10958 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто формулювання та розуміння дефініції «компетентність», проаналізовано особливості тлумачення термінологічного словосполучення «професійна компетентність» у контексті наукових пошуків вітчизняних і закордонних дослідників. Встановлено, що компонентами професійної компетентності фахівця є знання, вміння, навички, досвід, особистісне відношення до певного роду діяльності. На основі проведеного дослідження запропоновано власне тлумачення поняття «професійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмежень», яке розглядається як інтегративна характеристика особистості, що відображає готовність і здатність фахівця виконувати завдання й функції в умовах невизначеності, передбачає особистісний саморозвиток, самоорганізацію та професійне становлення спеціаліста Державної служби України з надзвичайних ситуацій в умовах пандемії COVID-19. В умовах карантинних обмежень заклади освіти поєднують очні та дистанційні форми навчання. Дистанційні форми навчання мають переваги над очною, оскільки майбутні спеціалісти не обмежені в місці, мають змогу планувати зручний для себе час і темп заняття, є можливість повторного перегляду аудіо чи відео матеріалів, повідомлень у чатах. Окрім цього, можна виокремити мобільність, інтерактивність, креативність, безпеку, технологічність та можливість індивідуального підходу, через те, що всі навчаються індивідуально в домашніх умовах. Досить важливим моментом очного навчання є рефлексія, на основі якої, майбутні рятувальники мають змогу емоційно виразитись, що зменшує нервово-психологічну напругу. Саме ці умови змушують не лише науково-педагогічний склад, а й майбутніх фахівців галузі безпеки людини самовдосконалюватись, займатись самоосвітою й саморозвитком. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Рекомендовано до видавництва Президією громадської наукової організації «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління» | en_US |
dc.subject | компетентність, | en_US |
dc.subject | професійна компетентність, | en_US |
dc.subject | майбутні рятувальники | en_US |
dc.subject | коронавірусна пандемія COVID-19 | en_US |
dc.title | Професійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмежень | en_US |
dc.title.alternative | PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE RESCUERS IN CONDITIONS OF PANDEMIC RESTRICTIONS | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ.pdf | 868.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.