Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10958
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Святославович-
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав Стефанович-
dc.date.accessioned2022-09-27T06:43:07Z-
dc.date.available2022-09-27T06:43:07Z-
dc.date.issued2022-04-18-
dc.identifier.issn2786-4952-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10958-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формулювання та розуміння дефініції «компетентність», проаналізовано особливості тлумачення термінологічного словосполучення «професійна компетентність» у контексті наукових пошуків вітчизняних і закордонних дослідників. Встановлено, що компонентами професійної компетентності фахівця є знання, вміння, навички, досвід, особистісне відношення до певного роду діяльності. На основі проведеного дослідження запропоновано власне тлумачення поняття «професійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмежень», яке розглядається як інтегративна характеристика особистості, що відображає готовність і здатність фахівця виконувати завдання й функції в умовах невизначеності, передбачає особистісний саморозвиток, самоорганізацію та професійне становлення спеціаліста Державної служби України з надзвичайних ситуацій в умовах пандемії COVID-19. В умовах карантинних обмежень заклади освіти поєднують очні та дистанційні форми навчання. Дистанційні форми навчання мають переваги над очною, оскільки майбутні спеціалісти не обмежені в місці, мають змогу планувати зручний для себе час і темп заняття, є можливість повторного перегляду аудіо чи відео матеріалів, повідомлень у чатах. Окрім цього, можна виокремити мобільність, інтерактивність, креативність, безпеку, технологічність та можливість індивідуального підходу, через те, що всі навчаються індивідуально в домашніх умовах. Досить важливим моментом очного навчання є рефлексія, на основі якої, майбутні рятувальники мають змогу емоційно виразитись, що зменшує нервово-психологічну напругу. Саме ці умови змушують не лише науково-педагогічний склад, а й майбутніх фахівців галузі безпеки людини самовдосконалюватись, займатись самоосвітою й саморозвитком.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherРекомендовано до видавництва Президією громадської наукової організації «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління»en_US
dc.subjectкомпетентність,en_US
dc.subjectпрофесійна компетентність,en_US
dc.subjectмайбутні рятувальникиen_US
dc.subjectкоронавірусна пандемія COVID-19en_US
dc.titleПрофесійна компетентність майбутніх рятувальників в умовах пандемічних обмеженьen_US
dc.title.alternativePROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE RESCUERS IN CONDITIONS OF PANDEMIC RESTRICTIONSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ.pdf868.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.