Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавостікова, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-12-09T10:43:56Z-
dc.date.available2022-12-09T10:43:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2788-4643-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти та перспективи її розвитку. З’ясовано причини, що перешкоджають інклюзії в освітньому середовищі, наданню якісних освітніх послуг, та визначено основні пріоритети Міністерства освіти і науки України в сфері інклюзивної освіти. Розглянуто відмінність інклюзивної освіти від інтегрованої, принципи інклюзивної школи та недоліки спеціальних шкіл. Запропоновано комплекс заходів у забезпеченні повноцінної інклюзії осіб із особливими освітніми потребами в освітньому процесі.en_US
dc.publisherВересень. Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал № 1 (92) 2022. С. 105-111en_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами;en_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивний процесen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectінтегрована освітаen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.titleІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В РЕАЛІЯХ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВАen_US
dc.title.alternativeINCLUSIVE EDUCATION WITHIN THE UKRAINIAN SOCIETYen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савостікова К.І..pdf974.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.