Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савостікова, Катерина Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T10:43:56Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T10:43:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | 2788-4643 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти та перспективи її розвитку. З’ясовано причини, що перешкоджають інклюзії в освітньому середовищі, наданню якісних освітніх послуг, та визначено основні пріоритети Міністерства освіти і науки України в сфері інклюзивної освіти. Розглянуто відмінність інклюзивної освіти від інтегрованої, принципи інклюзивної школи та недоліки спеціальних шкіл. Запропоновано комплекс заходів у забезпеченні повноцінної інклюзії осіб із особливими освітніми потребами в освітньому процесі. | en_US |
dc.publisher | Вересень. Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал № 1 (92) 2022. С. 105-111 | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами; | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивний процес | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | інтегрована освіта | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.title | ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В РЕАЛІЯХ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА | en_US |
dc.title.alternative | INCLUSIVE EDUCATION WITHIN THE UKRAINIAN SOCIETY | en_US |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савостікова К.І..pdf | 974.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.