Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмотр, Ольга-
dc.contributor.authorМечус, Христина-
dc.contributor.authorВовчаста, Наталія-
dc.contributor.authorРашкевич, Марія-
dc.date.accessioned2023-03-02T20:13:54Z-
dc.date.available2023-03-02T20:13:54Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationХристина Мечус. Дослідження проблематики впровадження технологій гейміфікації у систему освіти/ Христина Мечус, Ольга Смотр, Наталія Вовчаста, Марія Рашкевич // збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, ІБІТ 2022, м. Львів, 30 листопада 2022 року. – Львів: Растр-7, 2022. – 380 с., – с.353-356.en_US
dc.identifier.issn978-617-8134-79-2-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11544-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню проблеми впровадження технологій гейміфікації у систему освіти. На підставі проведеного аналізу зроблені рекомендації щодо систематизації досліджено в цій царині, з використанням підходів машинного навчання та інструментарію інтелектуального аналізу даних.en_US
dc.publisherЛьвів: Растр-7en_US
dc.subjectгейміфікація освітиen_US
dc.subjectінструментарій гейміфікаціїen_US
dc.subjectмашинне навчанняen_US
dc.titleДослідження проблематики впровадження технологій гейміфікації у систему освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV International Scientific and Practical Conference-збірник ІБ-2022.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.