Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11544
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смотр, Ольга | - |
dc.contributor.author | Мечус, Христина | - |
dc.contributor.author | Вовчаста, Наталія | - |
dc.contributor.author | Рашкевич, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-02T20:13:54Z | - |
dc.date.available | 2023-03-02T20:13:54Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.citation | Христина Мечус. Дослідження проблематики впровадження технологій гейміфікації у систему освіти/ Христина Мечус, Ольга Смотр, Наталія Вовчаста, Марія Рашкевич // збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, ІБІТ 2022, м. Львів, 30 листопада 2022 року. – Львів: Растр-7, 2022. – 380 с., – с.353-356. | en_US |
dc.identifier.issn | 978-617-8134-79-2 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11544 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена дослідженню проблеми впровадження технологій гейміфікації у систему освіти. На підставі проведеного аналізу зроблені рекомендації щодо систематизації досліджено в цій царині, з використанням підходів машинного навчання та інструментарію інтелектуального аналізу даних. | en_US |
dc.publisher | Львів: Растр-7 | en_US |
dc.subject | гейміфікація освіти | en_US |
dc.subject | інструментарій гейміфікації | en_US |
dc.subject | машинне навчання | en_US |
dc.title | Дослідження проблематики впровадження технологій гейміфікації у систему освіти | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | 2021-2024 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IV International Scientific and Practical Conference-збірник ІБ-2022.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.