Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11556
Title: ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ»
Other Titles: PHILOSOPHICAL ANALYSIS OF THE CONCEPT “TEACHER’S MORAL CULTURE”
Authors: Латишевська, Катерина Володимирівна
Keywords: моральна культура
вчитель
духовність
особистість
Issue Date: 2020
Publisher: Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель, 2020. Вип. 6. С.102-110
Abstract: Професійна підготовка педагога – це не лише ґрунтовне набуття суто фахових знань, вмінь, навичок. Це ще й формування особистісних якостей, без яких не може бути його цілісності. Особливо важлива роль серед розмаїття особистісних характеристик належить моральній культурі, духовним цінностям особистості педагога. Саме тому зосереджена увага на питаннях взаємозв’язку родових понять «мораль» і «культура», їх інтегративному значенні і смислу у процесі формування особистості вчителя
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11556
ISSN: 2663-9718
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_К.pdf935.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.