Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
Title: ОНЛАЙН-РЕСУРСИ З КІНОМИСТЕЦТВА ЯК СКЛАДОВА ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Online resources on cinema art as a component of ukrainian culture studies at educational institutions
Authors: Конівіцька, Тетяна
Keywords: українська культура
кіномистецтво
онлайн-ресурси
заклади вищої освіти
Issue Date: 2-Dec-2023
Publisher: Problems of Education
Citation: 1. Демиденко М. В., Мархайчук Н. В. Шлях до війни. Образ українців у російському кіно. Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 19–20 травня 2022 р. / За ред. проф. В. М. Шейка та ін. Харків : ХДАК, 2022. 304 с. 2. Єпик Л. Засновано на реальних подіях: українське історичне кіно початку ХХІ ст. Path of Science, 7(10), 2021. с. 8001-8004. 3. Єпик Л., Єпик Д. Сучасне українське кіно як фактор формування національної свідомості. Knowledge, Education, Law, Management. 2020. № 3 (31), vol. 2. С. 32-36. 4. Лелик М. Б. Популяризація бренду «українське кіно» на вітчизняних теренах як основа формування національної самоідентифікації (оглядова довідка за матеріалами преси, Інтернету та неопублікованими документами за 2017–2018 роки). ДЗК. Випуск 6/5. 2018 р. 5. Марчук І. «Загін кіноманів»: як творить YouTube-канал рівнянин Віталій Гордієнко. URL: https://suspilne.media/249039-zagin-kinomaniv-ak-tvorit-youtube-kanal-rivnanin-vitalij-gordienko// (дата звернення: 20.08.2023). 6. Мончук О. Олександр Денисенко: Не знімати фільми, які б підносили українську національну свідомість, – це все одно, що не давати нашим воякам набої. URL: https://cutt.ly/tgBsC45. (дата звернення: 26.08.2023). 7. Павлушенко О. А., Мазай Л. Ю., Прокопчук Л. В., Павликівська Н. М. Інтернет-ресурси як засоби формування національно – патріотичного світогляду студентів. Інформаційні технології і засоби навчання, 2021, Том 85, № 5. С. 130-146. 8. Фісенко Т. В. Кінематограф у формуванні громадської думки. Обрії друкарства, № 1(8). 2020. С. 205-223. 9. Khardel Rоman, Vyzdryk, Melnyk Oleksandra Cinema as a Tool for Influencing Historical Consciousness in Russian-Ukrainian Information Warfare. Codrul Cosminului . Dec2020, Vol. 26 Issue 2, p281-302. 22p.
Abstract: У статті розглянуто питання кіномистецтва як одного із способів культурної самоідентифікації. Зазначено, що під час вивчення кіномистецтва у межах культурологічних дисциплін у закладах вищої освіти як вагомої частини нашої культури, його вплив на свідомість, російську пропаганду у кіно актуально використовувати різноманітні онлайн-ресурси у галузі кіно. У статті проаналізовано низку найпопулярніших онлайн-ресурсів з кіномистецтва України та зроблено спробу структуризації цих ресурсів. Зазначено, що більшість виокремлених онлайн-ресурсів, як правило, розширюють свою діяльність у різноманітних каналах комунікації, зокрема, у соціальних мережах, телеграм-каналах, авторських блогах, подкастах тощо.Коротко надано описові характеристики зазначених онлайн-ресурсів та наведено відповідні приклади з посиланнями на типовий інтернет-контент. Окреслено переваги й перспективи застосування зазначених онлайн-ресурсів у закладах вищої освіти під час вивчення культурологічних дисциплін, а також для всіх охочих пізнати цікаві факти з кіномистецтва України, що важлива у час війни, коли маємо вивчати і знати свою культуру. Зроблено висновок, що використання на заняттях теоретичного матеріалу та практичних кейсів виокремлених онлайн-ресурсів у сфері кіно забезпечить урізноманітнення подання матеріалу, підвищить зацікавлення та мотивацію до вивчення своєї культури. Використання їх на заняттях сприятиме обміну важливої та цікавої інформації, поглядами, цінностями та сприятиме індивідуальному розвитку та професійному зростанню. The article examines the issue of cinematography as one of the ways of cultural self-identification. It is noted that while studying cinema art within cultural disciplines at higher education institutions as an important part of our culture, its influence on consciousness and Russian propaganda in cinema, it is important to use various online resources in the field of cinema. The article analyzes a number of the most popular online resources on the cinematography of Ukraine, and an attempt is made to structure these resources. It is pointed out that most of the selected online resources, as a rule, expand their activities in various communication channels, namely, in social networks, Telegram channels, author’s blogs, podcasts, etc. Descriptive characteristics of the specified online resources and relevant examples with links to typical Internet content are provided. The advantages and prospects of using the mentioned online resources at higher education institutions while studying cultural disciplines, as well as for all those who want to learn interesting facts about the cinematography of Ukraine, especially during the war, when we have to study and know our culture are outlined. It is concluded that the use of theoretical material or practical cases of selected online resources in the field of cinema in classes will ensure the diversification of the material presentation, as well as increase the interest and motivation to study own culture. Using them in classes will facilitate the exchange of important and interesting information, views, values and will contribute to individual development and professional growth.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12452
ISSN: Online 2710-3986
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109-Article Text-202-1-10-20231202.pdf988.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.