Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12597
Title: СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН У СИСТЕМІ ОСВІТИ
Authors: Балацька, В.С.
Опірський, І.Р.
Побережник, В.О.
Keywords: слова: блокчейн, смарт-контракт, освіта, децентралізована система, захист персональних даних
Issue Date: 2023
Publisher: Ukrainian Scientific Journal of Information Security
Abstract: Технологія блокчейн традиційно привертає увагу за рахунок потенціалу революціонізувати різні галузі — передусім фінанси та управління ланцюжками постачання. Про освіту в даному контексті говорять рідко, однак і в ньому є, що трансформувати, наприклад, сертифікацію, видачу дипломів, атестатів. При цьому блокчейн у сертифікації — це не просто підтвердження знань та академічної чистоти, а про новий підхід через створення системи зберігання та розподілу інформації про результати навчання. У цій статті досліджується потенційне застосування технології блокчейн в освітньому секторі, з акцентом на унікальні випадки використання, пов'язані з курсами, платіжками, іспитами та кваліфікаціями. Смарт-контракти - це самодостатні контракти із заздалегідь визначеними умовами. Ці контракти працюють у мережі блокчейн, усуваючи потребу в посередниках і забезпечуючи довіру, прозорість та автоматизацію. В освітньому секторі смарт-контракти можуть впорядкувати адміністративні процеси, підвищити безпеку та забезпечити по-слідовний облік досягнень. Вони розширюють можливості як учнів, так і навчальних закладів, надаючи децен-тралізовану платформу для навчання, оцінювання та сертифікації. Метою статті є дослідження можливо-стей та перспективи використання технології блокчейн та смарт-контрактів у науці та освіті.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12597
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODERN+POSSIBILITIES+OF+USE+BLOCKCHAIN+TECHNOLOGY+IN+THE+EDUCATION+SYSTEM.pdfФахова стаття430.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.