Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12597
Title: | СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН У СИСТЕМІ ОСВІТИ |
Authors: | Балацька, В.С. Опірський, І.Р. Побережник, В.О. |
Keywords: | слова: блокчейн, смарт-контракт, освіта, децентралізована система, захист персональних даних |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Ukrainian Scientific Journal of Information Security |
Abstract: | Технологія блокчейн традиційно привертає увагу за рахунок потенціалу революціонізувати різні галузі — передусім фінанси та управління ланцюжками постачання. Про освіту в даному контексті говорять рідко, однак і в ньому є, що трансформувати, наприклад, сертифікацію, видачу дипломів, атестатів. При цьому блокчейн у сертифікації — це не просто підтвердження знань та академічної чистоти, а про новий підхід через створення системи зберігання та розподілу інформації про результати навчання. У цій статті досліджується потенційне застосування технології блокчейн в освітньому секторі, з акцентом на унікальні випадки використання, пов'язані з курсами, платіжками, іспитами та кваліфікаціями. Смарт-контракти - це самодостатні контракти із заздалегідь визначеними умовами. Ці контракти працюють у мережі блокчейн, усуваючи потребу в посередниках і забезпечуючи довіру, прозорість та автоматизацію. В освітньому секторі смарт-контракти можуть впорядкувати адміністративні процеси, підвищити безпеку та забезпечити по-слідовний облік досягнень. Вони розширюють можливості як учнів, так і навчальних закладів, надаючи децен-тралізовану платформу для навчання, оцінювання та сертифікації. Метою статті є дослідження можливо-стей та перспективи використання технології блокчейн та смарт-контрактів у науці та освіті. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12597 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MODERN+POSSIBILITIES+OF+USE+BLOCKCHAIN+TECHNOLOGY+IN+THE+EDUCATION+SYSTEM.pdf | Фахова стаття | 430.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.