Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сукач, Олег Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T21:08:57Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T21:08:57Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-20 | - |
dc.identifier.citation | Сукач О., Габрієль Ю., Шевчук В., Хімка С., Магац М., Домінік А. Обґрунтування способу керування маніпуляторними установками вантажних автомобілів. Вісник Львівського національного університету природокористування: Серія Агроінженерні дослідження. Львів. 2023. Вип. №27. С. 35 – 42. https://doi.org/10.31734/agroengineering2023.27.035. | en_US |
dc.identifier.issn | 2786-6793 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12801 | - |
dc.description.abstract | Перевезення часто вимагають завантаження та розвантаження вантажу поза межами стаціонарних складів, наприклад у полі. Для задоволення цих потреб зазвичай використовуються вантажівки, обладнані маніпуляторами. У цих маніпуляторах зазвичай використовуються гідравлічні приводи, оскільки вони забезпечують достатню потужність і продуктивність і можуть бути легко інтегровані в стандартну гідравлічну систему автомобіля. Для обґрунтування ефективної системи керування гідроприводом маніпулятора розроблено модель борту візка, що складається з бортової платформи; поворотний модуль, силова частина (стріла, балка), гідропривод, електрична частина (привід, управління), вантажний підйомник з сервоприводом. Запропоновано раціональну модель електронної системи керування гідроприводом крана-маніпулятора для використання в універсальних кран-маніпуляторних установках на автомобільному, самохідному та причіпному шасі. Це сприяє підвищенню ефективності навантажувально-розвантажувальних робіт при скороченні кількості техніки та робітників, залучених до обробки вантажів поза складами. Авторами запропоновано архітектуру керування маніпуляторними установками з низькою вартістю її реалізації та простим, зрозумілим налаштуванням. Застосування запропонованої технології та електронної схеми управління забезпечує керування складною системою приводів, а також дозволяє гнучко налаштовувати відповідно до потреб користувача, наприклад, дистанційно по радіоканалу керувати краном-маніпулятором або обмежувати обсяг руху в окремих напрямках. . Для керування виконавчими механізмами крана-маніпулятора використовувалася апаратно-обчислювальна платформа з мікроконтролером Ardiuno із середовищем розробки програмного забезпечення Processing/Wiring на мові програмування, яка є підмножиною C/C++ і забезпечує: безперебійну роботу механізмів; під час експлуатації; їх пуск і гальмування; інформативність, точність і ефективність механізмів; мінімальні статичні та динамічні навантаження зі зниженою інерційною дією під час переміщення вантажу. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Вісник Львівського національного університету природокористування | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. №27; | - |
dc.subject | кран-маніпулятор, гідропривод, сервопривод, електронна система керування | en_US |
dc.title | Обґрунтування способу керування маніпуляторними установками вантажних автомобілів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вісник Агроінженерія ( Оригінал) (2).pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.