Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, Лілія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-04-11T06:38:11Z-
dc.date.available2024-04-11T06:38:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПилипенко Л.В. Показники та критерії сформованості професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 67 Т. 2. С.155-158. https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/67.2.31en_US
dc.identifier.urihttp://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/67/part_2/33.pdf-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13429-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню критеріїв та показників формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання, належний рівень сформованості якої передбачає здатність та готовність ефективно виконувати професійні завдання в особливих та екстремальних умовах. У публікації здійснено аналіз наукових підходів до розробки критеріїв та показників сформованості професійної компетентності та професійної підготовки психологів.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка, критерій, показник, професійна компетентність, майбутні психологи, професійно-екстремальна компетентність.en_US
dc.titleПоказники та критерії сформованості професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної службиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОКАЗНИКИ ТА КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ.pdf153.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.