Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13981
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванишин, Наталія Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T13:19:07Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T13:19:07Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-12 | - |
dc.identifier.issn | 2663-9017 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13981 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу основних документів щодо освітньої полі- тики Естонської Республіки та їх впливу на іншомовну підготовку майбутніх фахівців у цій країні. Вивчено основні законодавчі документи Естонії у сфері освіти та законодавчі документи стосовно іншомовної політики, такі як: Стратегії освіти на 2021–2035 роки та План розвитку естонської мови на 2021–2035 рр. Описано їх функціонування та вплив на професійну іншомовну підготовку здобувачів освіти в державі, де запланований перехід на естон- ську мову навчання у всіх закладах освіти до 2030 р. Буде залучена мовна ін- спекція для контролю за вивченням мов та мовою, якою проводиться навчан- ня. До закінчення школи учні мають досягти рівня незалежного користувача щонайменше з двох іноземних мов. Професійна іншомовна підготовка (ESP) обмежується певними академічними галузями, кількість спеціалізованих ін- шомовних курсів постійно зростає відповідно до потреб держави. Описано рамку кваліфікацій Естонії. В Естонії діють два типи закладів вищої освіти: університети та вищі професійні заклади освіти. Проаналізовано вплив ру- сифікації на стан мовної політики в історичному розрізі. У часи СРСР за- стосовувались репресії проти естонської освіти та мови, а також відбува- лось переселення російськомовного населення на естонські землі, так само як сьогодні спостерігається в тимчасово окупованому Маріуполі. Використано порівняльний метод дослідження, який дав можливість виявити характерні риси становлення системи освіти у цій країні і провести паралелі з Україною. На основі теоретичного узагальнення сформульовано висновки щодо ефек- тивності та прогресивності освітньої політики Естонії, а також виявлено можливі шляхи адаптації деяких підходів українського освітнього простору. Аналіз та систематизація інформації в цій роботі є базою для подальшого дослідження в галузі компаративної освітньої політики. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | «Вісник Сіверщини» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Освіта. Соціальні та поведінкові науки; | - |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | підготовка фахівців | en_US |
dc.subject | Естонія | en_US |
dc.subject | євроінтеграція | en_US |
dc.subject | іншомовна підготовка | en_US |
dc.title | Основні напрями освітньої політики Естонії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Іванишин Н. Л..pdf | 425.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.