Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванишин, Наталія Любомирівна-
dc.date.accessioned2024-09-19T13:19:07Z-
dc.date.available2024-09-19T13:19:07Z-
dc.date.issued2024-01-12-
dc.identifier.issn2663-9017-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13981-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу основних документів щодо освітньої полі- тики Естонської Республіки та їх впливу на іншомовну підготовку майбутніх фахівців у цій країні. Вивчено основні законодавчі документи Естонії у сфері освіти та законодавчі документи стосовно іншомовної політики, такі як: Стратегії освіти на 2021–2035 роки та План розвитку естонської мови на 2021–2035 рр. Описано їх функціонування та вплив на професійну іншомовну підготовку здобувачів освіти в державі, де запланований перехід на естон- ську мову навчання у всіх закладах освіти до 2030 р. Буде залучена мовна ін- спекція для контролю за вивченням мов та мовою, якою проводиться навчан- ня. До закінчення школи учні мають досягти рівня незалежного користувача щонайменше з двох іноземних мов. Професійна іншомовна підготовка (ESP) обмежується певними академічними галузями, кількість спеціалізованих ін- шомовних курсів постійно зростає відповідно до потреб держави. Описано рамку кваліфікацій Естонії. В Естонії діють два типи закладів вищої освіти: університети та вищі професійні заклади освіти. Проаналізовано вплив ру- сифікації на стан мовної політики в історичному розрізі. У часи СРСР за- стосовувались репресії проти естонської освіти та мови, а також відбува- лось переселення російськомовного населення на естонські землі, так само як сьогодні спостерігається в тимчасово окупованому Маріуполі. Використано порівняльний метод дослідження, який дав можливість виявити характерні риси становлення системи освіти у цій країні і провести паралелі з Україною. На основі теоретичного узагальнення сформульовано висновки щодо ефек- тивності та прогресивності освітньої політики Естонії, а також виявлено можливі шляхи адаптації деяких підходів українського освітнього простору. Аналіз та систематизація інформації в цій роботі є базою для подальшого дослідження в галузі компаративної освітньої політики.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisher«Вісник Сіверщини»en_US
dc.relation.ispartofseriesОсвіта. Соціальні та поведінкові науки;-
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпідготовка фахівцівen_US
dc.subjectЕстоніяen_US
dc.subjectєвроінтеграціяen_US
dc.subjectіншомовна підготовкаen_US
dc.titleОсновні напрями освітньої політики Естоніїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванишин Н. Л..pdf425.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.