Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15005
Title: Адаптація маркетингу в умовах війни
Other Titles: Adaptation of marketing in conditions of war
Authors: Ковальчук, Олег Ігорович
Павліш, Тетяна
Раделицька, Ірина
Keywords: Маркетинг
Marketing
Management
менеджмент
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну, Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів
Citation: Павліш Т., Раделицька І., Ковальчук О.І. "Адаптація маркетингу в умовах війни" Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів (29 березня 2024 р., м. Київ). К. : КНУТД. С. 135-136
Series/Report no.: Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів;
Abstract: Війна в Україні суттєво вплинула на економіку країни, зруйнувавши багато галузей та малих підприємств. Однак маркетинг є не лише ефективним засобом відновлення та розвитку бізнесу, а й необхідною складовою успішної бізнес-стратегії.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15005
Appears in Collections:2024..

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.