Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15299
Title: Вплив соціальних мереж на освітній процес: аналіз даних за допомогою бібліотек python
Authors: Смотр, Ольга
Мечус, Христина
Keywords: social media
education
academic performance
Python
соціальні мережі
академічна успішність
освіта
Issue Date: 2024
Publisher: ЛДУ БЖД
Citation: Мечус Х., Смотр О. (2024). Вплив соціальних мереж на освітній процес: аналіз даних за допомогою бібліотек python: Інформаційна безпека та інформаційні технології: Зб. наук. праць V Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: ЛДУ БЖД, 2024. 572-576 с.
Series/Report no.: ;572-576 с.
Abstract: Робота присвячена дослідженню впливу соціальних мереж на освітній процес здобувачів вищої освіти. На основі аналізу з використанням бібліотек Python розроблено рекомендації щодо ефективного застосування соціальних мереж у навчанні. Виявлено позитивний вплив на доступ до ресурсів і співпрацю, а також негативний — через відволікання та дезінформацію. The study focuses on the impact of social media on the educational process of higher education students. Based on the analysis using Python, recommendations were developed for the effective use of social media in education. The study revealed a positive impact on resource accessibility and collaboration, as well as a negative impact due to distractions and misinformation.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15299
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смотр-Мечус_ЛДУБЖД_ІБІТ 2024.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.