Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15607
Title: ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ: АНАЛІЗ ПРИЙОМІВ ТА СТРАТЕГІЙ
Authors: Пундик, Тетяна
Ботвин, Тетяна
Саламін, Надія
Keywords: слоган
мовні прийоми
комунікація
мовні засоби
реклама
переклад
Issue Date: 2024
Publisher: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету
Series/Report no.: Філологія;Сер.: Філологія. 2024 № 69 Том 1
Abstract: Статтю присвячено глибокому аналізу труднощів перекладу англомовних рекламних слоганів та їх адаптації для україномовної аудиторії, адже ці елементи є одними з найважливіших складових ефективного рекламного тексту. Процес перекладу рекламних матеріалів має багатошаровий і складний характер, що вимагає від перекладача не лише досконалого володіння мовою, але й здатності враховувати культурні відмінності, специфіку сприйняття реклами в різних країнах і розуміння психології споживачів. У статті розглядаються методи та підходи до створення та перекладу рекламних слоганів з англійської мови, що відповідають актуальним завданням лінгвістики та перекладознавства. Це особливо важливо через обмежену кількість досліджень у цій сфері та зростаючу потребу в ґрунтовному аналізі теоретичних аспектів перекладу
Description: Переклад рекламних слоганів є важливою складовою сучасної перекладознавчої практики, оскільки реклама відіграє ключову роль у стимулюванні економічної діяльності та формуванні споживацької поведінки. Особливістю перекладу рекламних текстів є необхідність не тільки відтворення змісту, але й забезпечення аналогічного впливу на цільову аудиторію в іншій культурі. Це підкреслює важливість комплексного підходу, що охоплює лінгвістичний, культурний і психологічний аспекти.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15607
ISSN: ISSN 2409-1154 Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 2024 Пундик, Ботвин Саламін.pdf483.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.