Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Title: Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти
Authors: Руденко, Лариса Анатоліївна
Keywords: принцип наступності, сучасна парадигма освіти, професійна підготовка, багаторівнева професійна освіта, наступність професійної підготовки, безперервність освіти
Issue Date: 2016
Publisher: Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
Series/Report no.: ;№14
Abstract: На основі вивчення сучасного стану професійної підготовки фахівців і специфіки впро- вадження багаторівневої освітньої системи в Україні в умовах сучасної парадигми освіти за- пропонована інтенсифікація навчального процесу з урахуванням вимог принципу наступності. Здійснення наступності передбачає поетапний розвиток професійних понять у процесі навчан- ня, проектування й реалізацію наскрізних навчальних програм, розробку методів, форм і засо- бів забезпечення наступності під час формування професійних компетентностей.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3524
ISSN: 2078-4643
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвин_Руденко_Вісник_ЛДУБЖД.pdf786.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.