Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-02-08T07:02:21Z-
dc.date.available2017-02-08T07:02:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2078-4643-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3524-
dc.description.abstractНа основі вивчення сучасного стану професійної підготовки фахівців і специфіки впро- вадження багаторівневої освітньої системи в Україні в умовах сучасної парадигми освіти за- пропонована інтенсифікація навчального процесу з урахуванням вимог принципу наступності. Здійснення наступності передбачає поетапний розвиток професійних понять у процесі навчан- ня, проектування й реалізацію наскрізних навчальних програм, розробку методів, форм і засо- бів забезпечення наступності під час формування професійних компетентностей.uk
dc.publisherВісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.uk
dc.relation.ispartofseries;№14-
dc.subjectпринцип наступності, сучасна парадигма освіти, професійна підготовка, багаторівнева професійна освіта, наступність професійної підготовки, безперервність освітиuk
dc.titleПринцип наступності в контексті сучасної парадигми освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвин_Руденко_Вісник_ЛДУБЖД.pdf786.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.