Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3524
Title: | Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти |
Authors: | Руденко, Лариса Анатоліївна |
Keywords: | принцип наступності, сучасна парадигма освіти, професійна підготовка, багаторівнева професійна освіта, наступність професійної підготовки, безперервність освіти |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. |
Series/Report no.: | ;№14 |
Abstract: | На основі вивчення сучасного стану професійної підготовки фахівців і специфіки впро- вадження багаторівневої освітньої системи в Україні в умовах сучасної парадигми освіти за- пропонована інтенсифікація навчального процесу з урахуванням вимог принципу наступності. Здійснення наступності передбачає поетапний розвиток професійних понять у процесі навчан- ня, проектування й реалізацію наскрізних навчальних програм, розробку методів, форм і засо- бів забезпечення наступності під час формування професійних компетентностей. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3524 |
ISSN: | 2078-4643 |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литвин_Руденко_Вісник_ЛДУБЖД.pdf | 786.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.