Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4320
Title: | Investigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departments |
Other Titles: | Дослідження інтеграційних процесів запровадження іт-технологій підготовки фахівців гірничорятувальних підрозділів |
Authors: | Придатко, Олександр Володимирович Pasnak, Ivan |
Keywords: | information technology, integration processes, rescuer, training інформаційні технології, інтеграційні процеси, підготовка рятувальника |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Scientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University |
Citation: | Prydatko O. V. Investigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departments // O. V. Prydatko, I. V. Pasnak // Scientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University, 2017. – №1 (157) – p. 108-113. |
Series/Report no.: | 1(157);108-113 |
Abstract: | Мета: Дослідження закономірностей зміни якості освітніх процесів у результаті запровадження інноваційних ІТ-технологій для практичної підготовки майбутніх фахівців рятувальної сфери. Методика:Експериментальні дослідження проводились на основі методу повнофакторного експерименту. Оброблення результатів проведено з використанням методів математичної статистики та регресійного аналізу. Результати:Одержані моделі визначення впливу запроваджених ІТ-освітніх технологій на якісь підготовки рятувальників за умови різних обсягів застосування та поєднання із класичними методами навчання. З допомогою одержаних моделей доведено гарантовану ефективність комбінованого методу практичної підготовки рятувальників заснованого на сумісному використанні інноваційних та класичних технологій. Наукова новизна:Вперше одержано моделі, які враховують співвідношення параметрів кількості практичних відпрацювань визначеної вправи з залученням ІТ-технологій і реального устатковання, а також інтелектуального потенціалу студента та уможливлюють визначення ефективності інтеграційних процесів ІТ-технологій в систему практичної підготовки фахівців рятувальної сфери. Практична значимість:Одержані в роботі моделі надають можливість визначати ефективність розроблених інформаційних технологій підготовки рятувальників в процесі їх інтеграції у досліджуване освітнє середовище та є першим кроком у розроблені комплексного алгоритму інтелектуальної підтримки прийняття рішень під час реалізації інтеграційних процесів запровадження будь-яких ІТ-технологій для підготовки майбутніх фахівців рятувальних підрозділів. Результати роботи впроваджені в навчальний процес Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, мережі навчальних пунктів навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та Головної школи пожежної служби Республіки Польща (м. Варшава). Розроблені інформаційні технології увійшли у вигляді електронних додатків до трьох спеціалізованих навчальних видань, одне з яких одержало рекомендацію Міністерства освіти і науки України. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4320 |
ISSN: | 2071-2227 |
Appears in Collections: | Наукові публікації, проіндексовані в наукометричних базах Scopus та Web of science |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
01_2017_Prydatko(2).pdf | 297.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.