Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6213
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T12:33:57Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T12:33:57Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-20 | - |
dc.identifier.citation | 1. Дружиніна І. Професійне становлення майбутніх психологів: теоретико - методологічний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / Інна Дружиніна // Освіта регіону : Політологія, психологія, комунікації. Український науковий журнал, 2011. – № 2. – Режим доступу : http://social-science.com.ua/article/509 2. Зеер Э. Ф. Модернизация профессионального образования : компетентностный подход / Э. Ф. Зеер // Образование и наука. – 2004. – № 3 (27). – С. 42-53. 3. Кучерук О. А. Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі українськомовної освіти / О. А. Кучерук // Українська мова і література в школах України. – 2016. – № 1. – С. 9–14. 4. Мірошник С. І. Професійний розвиток педагога: сучасні підходи [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник. – Режим доступу : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4133 | uk |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6213 | - |
dc.publisher | Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2018 р. / За заг. ред. Е. В. Лузік, О.М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2018. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2018 р. / За заг. ред. Е. В. Лузік, О.М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2018.; | - |
dc.title | Риторична підготовка майбутніх психологів у контексті компетентнісного підходу | uk |
Appears in Collections: | До 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗбірникНАУ.pdf | 478.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.