Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6809| Title: | Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна | 
| Authors: | Великий, Роман Васянович, Григорій  | 
| Keywords: | морально-естетична культура педагога, особис-тість, учитель, учень, свобода, свідомість, відносини, педагогічна дія | 
| Issue Date: | 2018 | 
| Publisher: | Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 17. - С. 91-105 | 
| Abstract: | У статті аналізується сутність і зміст морально-естетичної культури особистості педагога. Осмислення цієї проблеми ґрунтується на основі філософсько-педагогічних праць академіка І. Зязюна. Доводиться, що головною ідеєю вченого була ідея пізнання і самопізнання. Аналізуються основні складники структури морально-естетичної культури особистості педагога: свідомість, відносини і педагогічна дія. Визначається місце і роль морально-естетичної культури в навчально-виховній діяльності педагога. Обґрунтовується думка, згідно з якою особистість педагога є суб’єктом морально-естетичної культури, оскільки вона безпосередньо інтегрована в субординаційні й координаційні відносини різних рівнів. Автор доходить висновку про те, що за умов демократизації й гуманізації суспільства пріоритетне значення належить координаційним відносинам. | 
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6809 | 
| Appears in Collections: | 2018 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Морально-естетична культура....pdf | 592.59 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.