Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8435| Title: | Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах | 
| Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Руденко, Лариса Анатоліївна  | 
| Keywords: | заклад вищої освіти ДСНС України фахівці цивільного захисту психологічна готовність діяльність у ризиконебезпечних обставинах педагогічна система формування го- товності курсантів до професійної діяльності  | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Citation: | Литвин А. В., Руденко Л. А. Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2021. № 1(21). С. 40–48. | 
| Series/Report no.: | Педагогіка і психологія;1(21) | 
| Abstract: | Суспільно-політичні перетворення в Україні зумовлюють суттєві зміни в характері службово- бойової діяльності підрозділів, частин, аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних формувань Державної служби України з надзвичайних ситуацій, а отже, процес підготовки фахівців, здатних за- хистити і гарантувати безпеку життєдіяльності кожного громадянина, суспільства і держави потребує модернізації. Якість виконання відповідних завдань значною мірою залежить від рівня професійної компетентності та психологічної готовності фахівців Державної служби України з надзвичайних ситу- ацій до діяльності в умовах небезпеки і ризику. Розглянуто сутність психологічної готовності майбутніх фахівців цивільного захисту до діяльнос- ті в ризиконебезпечних обставинах у контексті специфіки їхньої професійної діяльності. Її успішне ви- конання вимагає від фахівців не лише сформованості специфічних професійних знань, умінь, нави- чок і здатності їх швидко та точно застосовувати (компетентність), а й постійної зібраності, мобілізо- ваності, пильності, граничної концентрації уваги, оперативності мислення та реагування на перебіг подій, водночас упевненості в правильності прийнятих рішень, успіху власних дій (професійно важ- ливі якості), а також стану емоційно-вольової стійкості та актуалізації свого інтелектуального й осо- бистісного потенціалу під час прийняття рішень і безпосередньої діяльності в екстремальних ситуа- ціях, що відображає зв’язок з різними аспектами особистісної регуляції, в тому числі раціональністю (психологічна готовність). Обґрунтовано необхідність та доцільність упровадження в освітній процес закладів вищої осві- ти Державної служби України з надзвичайних ситуацій педагогічної системи формування готовності курсантів до професійної діяльності, спрямованої на забезпечення їхньої оптимальної підготовленос- ті до роботи в ризиконебезпечних (екстремальних) обставинах. | 
| URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8435 | 
| ISSN: | 2522-4115 (print) | 
| Appears in Collections: | 2021 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ст_Вісник_ун_Нобеля_21_Литвин_АВ_Руденко_ЛА.pdf | 826.54 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.