Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9122
Title: Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії
Other Titles: Future manager’s professional communicative interaction training
Authors: Коваль, Мирослав Стефанович
Руденко, Лариса Анатоліївна
Keywords: професійна підготовка
заклади вищої освіти
майбутні менеджери
професійна адаптація
комунікативна взаємодія
Issue Date: 2021
Publisher: Поліум
Citation: Коваль М. С., Руденко Л. А. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ, 2021. Вип. 10. С. 27–33.
Series/Report no.: Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць;
Abstract: Сучасні динамічні перетворення в державі закономірно впливають на зростання суспільних вимог до якості управлінських процесів у різних галузях економіки. Відповідно, актуалізується потреба вдосконалення професійної підготовки майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. У зв’язку з тим, що професія менеджера належить до комунікативних професій, серед вимог до фахівців цього профілю важливе місце посідає здатність до ефективної комунікативної взаємодії. У статті обґрунтовано необхідність врахування у підготовці майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії соціально-адаптивного, статусно-рольового аспектів та аспекту самовираження, які розглянуто в контексті соціально-професійної адаптації випускників ЗВО до професійного середовища. Соціально-адаптивний аспект відображає зорієнтованість фахівця з менеджменту на професійне самовдосконалення шляхом розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, прагнення неперервного саморозвитку в управлінській діяльності. Статуснорольовий аспект підготовки майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії об’єднує функціональні та соціальні контексти управлінської діяльності та спрямований на підготовленість студентів до продуктивного виконання соціальнопрофесійних ролей у трудовому середовищі. Аспект самовираження пов’язаний із набуттям навичок самопрезентації, яка, опираючись на самооцінку й саморегуляцію менеджера під час комунікативної взаємодії, відображає рівень його здатності до координування комунікативних дій та залежність від системи внутрішніх засобів їх регуляції. Урахування у професійній підготовці майбутніх менеджерів у ЗВО цих аспектів забезпечить підґрунтя для реалізації продуктивних ділових стосунків у трудовому середовищі, які позитивно впливатимуть на процес адаптації фахівців із менеджменту до умов професійної діяльності та підвищення якості управлінських процесів загалом.
URI: http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122
ISSN: 2522-1477
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Коваль_М_Руденко_Л_ЛА.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.