Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9170
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Оксана | - |
dc.contributor.author | Сівакова, Єлизавета | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T12:04:56Z | - |
dc.date.available | 2021-11-30T12:04:56Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2219-8741 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9170 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження. Метою статті є висвітлення проблеми соціального сирітства в Україні як основного напряму реформування державної соціальної політики, спрямованої на захист прав та інтересів дитини. Методологія дослідження. Дослідження ґрунтується на комплексі наукових принципів, форм і способів осмислення реінтеграції дітей у біологічні сім’ї. Результати. У статті проаналізовано процес реінтеграції, який відбувається на трьох соціальних рівнях: чуттєво-емоційному; емоційно-соціальному; соціально-інституційному. Соціальна компетентність виявляється в здатності до співпраці, умінні розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях, комунікативних навичках та навичках взаєморозуміння, активній участі в житті громади тощо (принципи реінтеграції дітей у біологічні сім’ї). Наукова новизна. Виявлено, що основними завданнями щодо реінтеграційної роботи є забезпечення прав дітей, створення сприятливого соціально-виховного середовища, ефективних умов для реалізації дитиною всього потенціалу, який надасть їй можливість без перешкод обрати правильний шлях у самостійному житті. Встановлено, що першочерговими завданнями при здійсненні реінтеграції є відновлення та зміцнення стосунків вихованців інтернатних закладів із батьками, родичами. Практичне значення. Реформування системи інституційного догляду та виховання ді- тей передбачає також реінтеграцію їх у біологічні сім’ї. Проте, незважаючи на важливість якісно організованого процесу реінтеграції дітей у сім’ю, сьогодні в Україні дуже мало досліджень та практичних рекомендацій із цього питання. Матеріали дослідження будуть корисними для підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери, а також у роботі соціальних працівників, психологів. Результати дослідження сприятимуть забезпеченню та закріпленню контактів між дитиною й родиною; підготовці вихованця інтернатного закладу до виходу в нове середовище, що передбачає завчасність, плановість, урахування індивідуальних особливостей дитини, міжвідомче партнерство та мультидисциплінарний підхід до ведення конкретного випадку. | en_US |
dc.publisher | Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації 2021, № 2 (46). С. 164-169 | en_US |
dc.subject | соціальне сирітство | en_US |
dc.subject | кризові явища | en_US |
dc.subject | процес | en_US |
dc.subject | реформування | en_US |
dc.subject | соціальне життя | en_US |
dc.subject | деінституалізація | en_US |
dc.subject | діти-сироти | en_US |
dc.subject | діти, позбавлені батьківського піклування | en_US |
dc.title | РЕІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ: КОНЦЕПЦІЯ І СУТНІСТЬ | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Міщенко_Сівакова.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.