Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9305
Title: Перспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів.
Authors: Березяк, К.М.
Колісніченко, В.В.
Самойленко, О.А.
Одеров, А.М.
Левченко, С.В.
Keywords: заходи фізичного впливу
карантинні обмеження
майбутні офіцери
ментальні карти
освітній процес
поліцейські
рукопашна підготовка
самостійна робота
спеціальна фізична підготовка
теорія
Issue Date: 2021
Citation: Березяк К. М., Колісніченко В. В., Самойленко О. А., Одеров А. М., Левченко С.В. Перспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 74/2021, Том 3, С.14-20. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-3.2
Abstract: Система професійної (службової, індивідуальної) підготовки представників різних силових структур і спеціальних служб України організовується відповідно до відомчих нормативно-правових документів і здійснюється під керівництвом офіцерів, які є керівниками груп професійної (службової) підготовки, тому розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямах своєї професійної діяльності, зокрема в напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) із використанням сучасних технічних засобів навчання (ментальних карт) та дидактичних методів є актуальним напрямом наукової розвідки та важливим практичним завданням, що забезпечить ефективне виконання завдань за призначенням підлеглим особовим складом. Головною метою дослідження є розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) в системі спеціальної фізичної підготовки із акцентованим використанням прикладної ментальної карти. З метою апробації розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти було організовано педагогічний експеримент. У дослідженні взяли участь курсанти старших курсів факультету № 2 Харківського національного університету внутрішніх справ (n=48 осіб; середній вік досліджуваних – 19,8 років). Учасників педагогічного експерименту було розподілено на контрольну групу (Кг, n=24 особи) та експериментальну групу (Ег, n=24 особи). Протягом педагогічного експерименту в системі спеціальної фізичної підготовки (освітньому процесі) досліджувані курсанти Кг використовували загальноприйняту методику формування теоретичних знань і практичних вмінь (навичок) застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності, передбаченої відповідними нормативно-правовими документами та програмами [17-19]. Досліджувані майбутні офіцери Ег в системі спеціальної фізичної підготовки (форм фізичної підготовки, тренінгів із рукопашної підготовки) додатково використовували розроблену нами прикладну ментальну карту (рис. 1), яка сприяла акцентованому розвитку та удосконаленню теоретичних знань і практичних навичок застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності. Порівнюючи показники до та після використання розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти, було встановлено, що результати, отримані наприкінці педагогічного експерименту, у досліджуваних групах суттєво підвищилися порівняно із вихідними даними і ці відмінності є достовірними (Ег, P≤0,05).
URI: http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Березяк 3.pdf466.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.