Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10448
Title: | ІНТЕГРУВАННЯ РИТОРИЧНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК У ПРОФІЛЬНУ ПІДГОТОВКУ ПСИХОЛОГІВ |
Authors: | Конівіцька, Тетяна Горова, Віталіна |
Issue Date: | 5-Jul-2021 |
Publisher: | «Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньонаукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження»: [Текст]: Зб. матер. ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 липня 2021 р.) Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 180 с. |
Citation: | 1. Третько В. В. Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. 2013. № 6. С. 94-102. 2. Дмитренко Н. В. Міждисциплінарність у сучасній науці: методологічні аспекти. URL : http://www.info-library.com.ua/books-text-11480.html. 3. Олійник В. Інтердисциплінарність у здійсненні неперервного фахового зростання педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти України. URL : http://lib.iitta.gov.ua/7344/. 4. Каніболоцька Л. В. Педагогічні умови формування53 риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. 2016. Вип. 239. С. 101–106. 5. Гайдукевич К. А. Предмет та класифікації риторики у науковій думці останньої чверті XX – початку XXI століття. Культура і сучасність. 2013. № 1. С. 59– 65. 6. Конівіцька Т. Я. Педагогічні умови формування риторичної компетентності майбутніх психологів. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип. 16. Т. 1. С. 80–83. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10448 |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конівіцька_тези.pdf | 712.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.