Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817| Title: | Ноологічний концепт духовного розвитку майбутнього педагога |
| Authors: | Васянович, Григорій Будник, Олена |
| Keywords: | ноологія духовний розвиток духовно-моральна готовність духовно-етичні норми педагогічна діяльність майбутній педагог професійна підготовка вчителя саморозвиток |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Горизонт духовності виховання: колективна монографія / The Horizon of Spirituality of Education: collective monograph. Уклали й підготували Йонас Кевішас та Олена М. Отич. Вільнюс: Zuvedra, 2019. — 584 с |
| Abstract: | На основі ноологічного концепту аналізуються проблеми духовного розвитку і саморозвитку майбутнього педагога. При цьому зосереджено увагу не тільки на сучасному стані цього складного соціального, психолого-педагогічного процесу (викладаються дані констатувального експерименту), але також показана динаміка його розвитку (формувальний експеримент). Автори досліджують організаційно-педагогічні умови духовного розвитку майбутнього вчителя в педагогічних закладах вищої освіти України, розкривають суб’єктивні й об’єктивні причини ризиків і перешкод на шляху до вдосконалення цього процесу. Детально описано сутність і зміст Я-концепції динамічної ноологічної структури особистості майбутнього вчителя, сформульовані основні принципи його безперервного духовного розвитку і саморозвитку |
| URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817 |
| ISBN: | 978-609-8219-25-8 |
| Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Васянович_Будник_2019.pdf | 376.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.