Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Title: ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В РЕАЛІЯХ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Other Titles: INCLUSIVE EDUCATION WITHIN THE UKRAINIAN SOCIETY
Authors: Савостікова, Катерина Ігорівна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами;
інклюзивна освіта
інклюзивний процес
інклюзія
інтегрована освіта
освітнє середовище
Issue Date: 2022
Publisher: Вересень. Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал № 1 (92) 2022. С. 105-111
Abstract: У статті проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти та перспективи її розвитку. З’ясовано причини, що перешкоджають інклюзії в освітньому середовищі, наданню якісних освітніх послуг, та визначено основні пріоритети Міністерства освіти і науки України в сфері інклюзивної освіти. Розглянуто відмінність інклюзивної освіти від інтегрованої, принципи інклюзивної школи та недоліки спеціальних шкіл. Запропоновано комплекс заходів у забезпеченні повноцінної інклюзії осіб із особливими освітніми потребами в освітньому процесі.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
ISSN: 2788-4643
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савостікова К.І..pdf974.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.