Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555| Title: | ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІ |
| Other Titles: | THEORETICAL ANALYSIS OF CRITERIA FOR FORMATION OF MORAL CULTURE IN FUTURE PRIMARY TEACHERS |
| Authors: | Латишевська, Катерина Володимирівна |
| Keywords: | критерії інформаційно-комунікативні технології моральна культура особистість вчитель мотивація рефлексія діяльність |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель–Кєльце, 2021. Вип. 8. С.124-129. |
| Abstract: | У статті теоретично обґрунтовуються психолого-педагогічні положення стосовно визначення основних критеріїв сформованості моральної культури у майбутнього вчителя початкових класів. Автором, на основі аналізу широкого комплексу наукових джерел доводиться, що головними критеріями є: когнітивний; мотиваційний; оціночно-емоційний; організаційно-діяльнісний; рефлексивний. Акцентується на тому, що їх дієвість, ефективність значно зростає за умов доцільного взаємозв’язку і взаємовпливу, а також за умов досконалого застосування інформаційно-комунікативних технологій. |
| URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555 |
| ISSN: | 2663-9718 |
| Appears in Collections: | наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Латишевська_2021.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.