Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555
Title: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІ
Other Titles: THEORETICAL ANALYSIS OF CRITERIA FOR FORMATION OF MORAL CULTURE IN FUTURE PRIMARY TEACHERS
Authors: Латишевська, Катерина Володимирівна
Keywords: критерії
інформаційно-комунікативні технології
моральна культура
особистість
вчитель
мотивація
рефлексія
діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель–Кєльце, 2021. Вип. 8. С.124-129.
Abstract: У статті теоретично обґрунтовуються психолого-педагогічні положення стосовно визначення основних критеріїв сформованості моральної культури у майбутнього вчителя початкових класів. Автором, на основі аналізу широкого комплексу наукових джерел доводиться, що головними критеріями є: когнітивний; мотиваційний; оціночно-емоційний; організаційно-діяльнісний; рефлексивний. Акцентується на тому, що їх дієвість, ефективність значно зростає за умов доцільного взаємозв’язку і взаємовпливу, а також за умов досконалого застосування інформаційно-комунікативних технологій.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11555
ISSN: 2663-9718
Appears in Collections:наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Латишевська_2021.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.