Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12367
Title: | Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників |
Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Соловйов, Валерій Федорович |
Keywords: | професійна освіта випереджувальна професійна освіта прогностично-випереджувальний підхід педагогічні працівники |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Соловйов В. Ф., Литвин А. В. Випереджувальний підхід у професійній підготовці педагогічних працівників. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ – Львів – Бережани – Ломжа, 2023. Вип. 13. С. 23–29. |
Series/Report no.: | Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи;13 |
Abstract: | Важливою особливістю сьогодення є перехід від підтримувальної освіти до випереджувальної, яка навчає здобувачів переорієнтовуватися відповідно до змін, що відбуваються в науці, техніці, культурі, має творчий, перспективний характер. Стаття присвячена проблемі випереджувальності – властивості освіти, що проявляється у взаємодії прогностично побудованих змісту та методів трансляції знань, спрямованих на розвиток у кожної особистості вродженої схильності до їх здобуття. Реалізація прогностично-випереджувального підходу у професійній освіті сприяє підвищенню ефективності та цілісності підготовки учителів, створює передумови для особистісного зростання, самовдосконалення здобувачів педагогічних спеціальностей у ЗВО. Це готує майбутніх освітян до притаманних сучасній школі ситуацій невизначеності, швидкоплинності, мінливості, динамічного вибору тощо. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12367 |
ISSN: | 2663-9718 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин_А_Соловйов_В_Зб_13_ЛННСПО_2023.pdf | 651.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.