Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12700
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слободяник, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T09:33:27Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T09:33:27Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12700 | - |
dc.description.abstract | Розглянути теоретичні аспекти самозбережувальної поведінки фахівців ризиконебезпечних професій. Аналізується етимологія та лексичне значення терміна «самозбереження». Здійснено теоретичний аналіз самозбережувальної повндінки та ії критеріїв у наукових джерелах. Встановлено, що більшість дослідників розрізняють поняття самозбережувальної та здоровʼязбереж увальної поведінки, здорового способу життя, спільним завданням яких є турбота про здоровʼя та збереження життя індивіда. Виявлено, що низка питань залишається невирішеною: відсутня концепція самозбережувальної поведінки особистості в особливих та екстремальних умовах діяльності; недостатньо розроблені технології здоровʼязберігаючого навчання та виховання у заклалах вишої освіти зі спепифічними умовами навчання; недостатньо досліджені специфіка та стрес-чинники екстремальної діяльності та їх вплив на психічне та фізичне здоровʼя працівників | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | ЛДУБЖД | en_US |
dc.subject | самозбережувальна поведінка | en_US |
dc.subject | здоров'язбережувальні технології | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.subject | психологія здоров'я | en_US |
dc.subject | педагогіка здоров'я | en_US |
dc.title | Теоретичні аспекти самозбережувальної поведінки фахівців ризиконебезпечних професій | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інформаційно-комунікацяійні технології в сучасній освіті. Досвід, проблеми, перспективи.docx | 3.4 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.