Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13831
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ДОСВІД КАНАДИ |
Other Titles: | PREPARATION OF FUTURE SOCIAL WORKERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY: THE EXPERIENCE OF CANADA |
Authors: | Грицанюк, Віта Василівна Костишин, Емілія Іванівна |
Keywords: | соціальна робота фахівець соціальної роботи професійна діяльність заклад вищої освіти |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Ввічливість. Humanitas, 2024, 1, 31–37, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2024.1.5 |
Abstract: | Професія соціального працівника є надзвичайно актуальною в Канаді, вона відіграє важливу роль у вирішенні різноманітних соціальних проблем та сприянні благополуччю окремих осіб, сімей та громад. У Канаді понад сорок вищих навчальних закладів пропонують акредитовані програми бакалаврату (BSW) або магістратури (MSW). Сім із цих навчальних закладів пропонують програми соціальної роботи, орієнтовані на корінне населен ня, а навчальний план базується на духовності, знаннях і підходах першої нації. Після отримання бакалавра май бутні спеціалісти повинні отримати ліцензію або сертифікат для практики соціального працівника в Канаді. Вимоги до ліцензування відрізняються залежно від провінції та території. Окреслено, що спектр професійної діяльності соціальних працівників в Канаді надзвичайно широкий, вони можуть працювати в різних місцях, включаючи лікарні, школи, психіатричні клініки, установи соціального обслуговування тощо. Соціальні працівники відіграють важливу роль у громадах корінних народів, вирішуючи унікальні проблеми, пов’язані зі збереженням культури, освітою, охороною здоров’я та соціальним добробутом, поважаючи традиції та цінності корінного населення. Проаналізовано алгоритм отримання професії соціального працівника в Канаді. Зокрема визначено, що потрібно здійснити наступні кроки: отримати ступінь бакалавра соціальної роботи, під час навчання займа тися волонтерською діяльність в соціальній сфері; здати іспит в організації, яка відповідальна за підготов ку соціальних працівників в тій провінції, де ви збираєтеся працювати, і отримати ліцензію або сертифікат; з початком професійної діяльності потрібно приєднатися до професійної організації, такої як Канадська асо ціація соціальних працівників (CASW); щоб зберегти ліцензію постійно професійно розвиватися, брати участь у конференціях, вебінарах, семінарах. Зроблено висновки, що актуальність професії соціального працівника у Канаді підкреслюється прихильністю країни до соціальної справедливості, прав людини та добробуту своїх громадян. Вони відіграють вирішальну роль у просуванні соціальних змін, справедливості та інклюзивності в канадському суспільстві. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/13831 |
ISSN: | 2786-4715 (Print) 2786-4723 (Online) |
Appears in Collections: | 2024 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Грицанюк_Костишин.pdf | 283.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.