Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14190
Title: Трансформація діяльності викладача. Нові підходи та технології підготовки освітніх матеріалів
Authors: Карабин, Оксана
Смотр, Ольга
Лоза, Вікторія
Keywords: artificial intelligence (AI), digital tools, chatbot, digital didactics, generative models.
презентація, навчальний контент, штучний інтелект, Pich.
Issue Date: 1-Mar-2024
Citation: Ольга Смотр, Оксана Карабин, Вікторія Лоза Трансформація діяльності викладача. Нові підходи та технології підготовки освітніх матеріалів.Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : збірник матеріалів міжнародної наукової конференції (Київ, 1-2 березня 2024 р.) [Електронний ресурс]
Abstract: The publication examines the impact of artificial intelligence on education and possible advantages and problems of its application. It is noted that the use of artificial intelligence in pedagogical practice can improve the organization and implementation of education. The main opportunities and potential negative consequences of the use of artificial intelligence for pedagogical activities, in particular, with the help of the ChatGPT chatbot, are given.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14190
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_AI_2024.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.