Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрюховецька, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorПрийма, Андрій Мирославович-
dc.contributor.authorПлетеницька, Лілія Степанівна-
dc.date.accessioned2024-11-11T08:47:03Z-
dc.date.available2024-11-11T08:47:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБрюховецька І.В., Прийма А.М., ПлетеницькаЛ.С. «Цифрова медіограмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти як запорука успіху у процесі викладання». Іноваційна педагогіка (фахове видання). Випуск 70 том 2.–С 169-172.en_US
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590-
dc.description.abstractУ статті авторами проаналізоване поняття «медіаграмотність» та визначена його роль у цифрових компетентностях науково-педагогічних працівників. Встановлено, що медіа у сучасному світі відіграють значну роль при формуванні світогляду та соціальних цінностей молодого покоління. З одного боку, вони можуть надавати доступ до корисної інформації та знань, сприяти розвитку критичного мис- лення та творчих здібностей. З іншого боку, негативний вплив медіа може полягати в поширенні низькопробних змістів, маніпуляції громадською думкою та формуванні негативних стереотипів. Зазначено, що розвиток медіаосвіти стає важливим завданням для захисту молодого покоління від нега- тивних впливів медіа, а медіаграмотність науково-педагогічних працівників є важливою цифровою компетенцією в сучасному інформаційному середовищі. Проаналізовано, що вона включає в себе ряд навичок і умінь, які допомагають ефективно взаємодіяти з медіаінформацією та використовувати різ- номанітні медійні засоби в освітньому процесі безпечно. Цифрова медіаграмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти визначає їхню здатність ефективно використовувати цифрові технології та медіаресурси в освітньому процесі.У процесі дослідження встановлено, що медіаграмотність є важливою для науково-педагогічних працівників у багатьох аспектах їх професійної діяльності, включаючи навчання, спілкування зі здобувачами, формування позитивного медіаоточення, адже у сучасному цифровому світі медіаграмотність стає ключовою компетенцією для педагогів. Освіта вимагає не лише засвоєння конкретних дисциплін і методик навчання, але й уміння працювати з різноманітними медіаресурсами, критично оцінювати інформацію, а також впроваджувати інноваційні методи навчання, що базуються на цифрових технологіях. Формування медіаграмотності у науково-педагогічних працівників допомагає їм ефективно використовувати різноманітні меді- аресурси у освітньому процесі, стимулює розвиток критичного мислення здобувачів освіти та сприяє їхньому професійному й особистісному зростанню.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційen_US
dc.subjectосвітня діяльністьen_US
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectздобувач освітиen_US
dc.subjectпедагогічні працівникиen_US
dc.titleЦИФРОВА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯen_US
dc.title.alternativeDIGITAL MEDIA LITERACY OF ACADEMIC STAFF OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A KEY TO SUCCESS IN THE TEACHING PROCESSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цифрова медіаграмотність.pdf178.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.