Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брюховецька, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Прийма, Андрій Мирославович | - |
dc.contributor.author | Плетеницька, Лілія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T08:47:03Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T08:47:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Брюховецька І.В., Прийма А.М., ПлетеницькаЛ.С. «Цифрова медіограмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти як запорука успіху у процесі викладання». Іноваційна педагогіка (фахове видання). Випуск 70 том 2.–С 169-172. | en_US |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590 | - |
dc.description.abstract | У статті авторами проаналізоване поняття «медіаграмотність» та визначена його роль у цифрових компетентностях науково-педагогічних працівників. Встановлено, що медіа у сучасному світі відіграють значну роль при формуванні світогляду та соціальних цінностей молодого покоління. З одного боку, вони можуть надавати доступ до корисної інформації та знань, сприяти розвитку критичного мис- лення та творчих здібностей. З іншого боку, негативний вплив медіа може полягати в поширенні низькопробних змістів, маніпуляції громадською думкою та формуванні негативних стереотипів. Зазначено, що розвиток медіаосвіти стає важливим завданням для захисту молодого покоління від нега- тивних впливів медіа, а медіаграмотність науково-педагогічних працівників є важливою цифровою компетенцією в сучасному інформаційному середовищі. Проаналізовано, що вона включає в себе ряд навичок і умінь, які допомагають ефективно взаємодіяти з медіаінформацією та використовувати різ- номанітні медійні засоби в освітньому процесі безпечно. Цифрова медіаграмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти визначає їхню здатність ефективно використовувати цифрові технології та медіаресурси в освітньому процесі.У процесі дослідження встановлено, що медіаграмотність є важливою для науково-педагогічних працівників у багатьох аспектах їх професійної діяльності, включаючи навчання, спілкування зі здобувачами, формування позитивного медіаоточення, адже у сучасному цифровому світі медіаграмотність стає ключовою компетенцією для педагогів. Освіта вимагає не лише засвоєння конкретних дисциплін і методик навчання, але й уміння працювати з різноманітними медіаресурсами, критично оцінювати інформацію, а також впроваджувати інноваційні методи навчання, що базуються на цифрових технологіях. Формування медіаграмотності у науково-педагогічних працівників допомагає їм ефективно використовувати різноманітні меді- аресурси у освітньому процесі, стимулює розвиток критичного мислення здобувачів освіти та сприяє їхньому професійному й особистісному зростанню. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | en_US |
dc.subject | освітня діяльність | en_US |
dc.subject | медіаграмотність | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | здобувач освіти | en_US |
dc.subject | педагогічні працівники | en_US |
dc.title | ЦИФРОВА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | DIGITAL MEDIA LITERACY OF ACADEMIC STAFF OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A KEY TO SUCCESS IN THE TEACHING PROCESS | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Цифрова медіаграмотність.pdf | 178.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.