Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590| Title: | ЦИФРОВА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ | 
| Other Titles: | DIGITAL MEDIA LITERACY OF ACADEMIC STAFF OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A KEY TO SUCCESS IN THE TEACHING PROCESS | 
| Authors: | Брюховецька, Ірина Володимирівна Прийма, Андрій Мирославович Плетеницька, Лілія Степанівна | 
| Keywords: | освітня діяльність медіаграмотність компетентність здобувач освіти педагогічні працівники | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | 
| Citation: | Брюховецька І.В., Прийма А.М., ПлетеницькаЛ.С. «Цифрова медіограмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти як запорука успіху у процесі викладання». Іноваційна педагогіка (фахове видання). Випуск 70 том 2.–С 169-172. | 
| Abstract: | У статті авторами проаналізоване поняття «медіаграмотність» та визначена його роль у цифрових компетентностях науково-педагогічних працівників. Встановлено, що медіа у сучасному світі відіграють значну роль при формуванні світогляду та соціальних цінностей молодого покоління. З одного боку, вони можуть надавати доступ до корисної інформації та знань, сприяти розвитку критичного мис- лення та творчих здібностей. З іншого боку, негативний вплив медіа може полягати в поширенні низькопробних змістів, маніпуляції громадською думкою та формуванні негативних стереотипів. Зазначено, що розвиток медіаосвіти стає важливим завданням для захисту молодого покоління від нега- тивних впливів медіа, а медіаграмотність науково-педагогічних працівників є важливою цифровою компетенцією в сучасному інформаційному середовищі. Проаналізовано, що вона включає в себе ряд навичок і умінь, які допомагають ефективно взаємодіяти з медіаінформацією та використовувати різ- номанітні медійні засоби в освітньому процесі безпечно. Цифрова медіаграмотність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти визначає їхню здатність ефективно використовувати цифрові технології та медіаресурси в освітньому процесі.У процесі дослідження встановлено, що медіаграмотність є важливою для науково-педагогічних працівників у багатьох аспектах їх професійної діяльності, включаючи навчання, спілкування зі здобувачами, формування позитивного медіаоточення, адже у сучасному цифровому світі медіаграмотність стає ключовою компетенцією для педагогів. Освіта вимагає не лише засвоєння конкретних дисциплін і методик навчання, але й уміння працювати з різноманітними медіаресурсами, критично оцінювати інформацію, а також впроваджувати інноваційні методи навчання, що базуються на цифрових технологіях. Формування медіаграмотності у науково-педагогічних працівників допомагає їм ефективно використовувати різноманітні меді- аресурси у освітньому процесі, стимулює розвиток критичного мислення здобувачів освіти та сприяє їхньому професійному й особистісному зростанню. | 
| URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/14590 | 
| ISSN: | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | 
| Appears in Collections: | 2024 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Цифрова медіаграмотність.pdf | 178.73 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
