Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15224
Title: | ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОГРІВУ МОДУЛЯ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ |
Authors: | Лазаренко, Олександр Пазен, Олег |
Keywords: | електромобіль, літій-іонний елемент живлення, визначення температури, математична модель, експериментальна |
Issue Date: | 10-Dec- 24 |
Publisher: | Київ, ІДУЦЗ |
Abstract: | Щороку виробники електричних транспортних засобів намагаються покращити основні показники своєї продукції, а саме, збільшити загальну ємність акумуляторної батареї, забезпечити швидкою зарядкою тощо. Водночас кількість випадків загоряння подібних електричних транспортних засобів, зокрема електромобілів, поступово зростає. З огляду на наслідки таких пожеж суспільство шукає відповідні рішення щодо забезпечення безпеки громадян і місць зберігання цих засобів. Лише одне загоряння електромобіля може завдати значної шкоди. Алгоритм гасіння такої пожежі потребує залучення значної кількості сил та засобів, а її повна ліквідація може тривати понад 12 годин. Відповідно до аналізу та останніх наукових досягнень наведено методику проведення експериментальних досліджень щодо визначення чинників припинення та запобігання виникненню термохімічної реакції в літій-іонних елементах живлення (далі − ЛІЕЖ). Запропоновано та теоретично обґрунтовано експериментальні стенди щодо встановлення параметрів ЛІЕЖ під час впливу сторонніх чинників, що можуть призвести до виникнення незворотної термохімічної реакції в елементі. Визначено математичний апарат, що дасть змогу згідно з результатами експериментальних досліджень визначити теплофізичні параметри ЛІЕЖ. Під час експериментальних розвідок заплановано здійснювати підвищення внутрішньої температури ЛІЕЖ за допомогою двох чинників, зокрема зовнішнього високотемпературного джерела (полум’я) та надлишкового постійного струму. У разі досягнення визначених температурних показників слід здійснити охолодження ЛІЕЖ із використанням вуглекислотного вогнегасника. Отримані експериментальні значення стануть підґрунтям для розроблення математичної моделі прогріву повнорозмірної комірки акумуляторної батареї електромобіля або іншого транспортного засобу. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15224 |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lazarenko_Pazen.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.